2013. július 7., vasárnap

Chapter 00

Hát helló! 
Mint mondtam hogy fan vagyok tiszta őrült .Jó nem de azért szeretem őket és a zenéjüket. Nem tudom mért de nem tudtam nem elfelejteni hogy mennyien vannak oda értük. Pedig csak öt helyes fiú kurva jó hanggal. Na szóval ez a történet már mióta bennem van. Egy perce született mert meg álmodtam. 
__________________________________________________________________________

Prólogus

Helló, Diana vagyok az Egyesült Királyságban élek. Anyukámmal és tesómmal azon felül a nevelő apámmal. Mert az igazi elhagyott. Szóval 18. Szülinapomra kaptam egy házat Londonba. Nem sokára lesz hál' az égnek. Aminek nagyon örülök. Nem akarom hogy meglepődjenek a barátnőim de nem is fognak mi ezt megtehetjük. Meg dolgoztunk azért amink van. Megállás nélkül. Szünet pihenés nélkül csak este 8 után van időnk hogy le tudjunk ülni a tv elé. Akkor nevetünk és beszélgetünk a jövőről. Igen miután kijártam a fő iskolát (szakosodtam ám) el szerettem volna költözni. Ezt meg is tehetem Joshal a  bátyámmal akivel igaz jóban vagyok de tud idegesítő is lenni mikor le buizza életem szerelmeit na az már fáj. Na mindegy. Ki költözünk és kezdünk egy új lehetőséggel. A koncert!  Megismerkedem valamelyikel és ő lesz a gyerekem apja. Csak ki kell várnom a Keddet. És irány darány London. Joshal.

2 megjegyzés: